16:56 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت مرغ

توزیع ۵۰۰ تن مرغ گرم و منجمد در تهران
نماد برتر- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه در روزهای آینده قیمت مرغ کاهش می یابد از توزیع روزانه ۳۰۰ تن مرغ گرم با قیمت ۱۸ هزارو ۵۰۰ تومان و ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان در تهران خبر داد.
قیمت مرغ تا هفته آینده متعادل می‌شود
نماد برتر- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران با بیان اینکه مقرر شده مرغ با نرخ مصوب در ۲۵۰ میدان تره بار اصلی و فرعی تهران توزیع شود، اظهار کرد: باید عرضه مرغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی چند روز ادامه پیدا کند و در این صورت تا هفته آینده قیمت‌ها متعادل خواهد شد.
در بازار مرغ چه خبر است؟
نماد برتر- بازار مرغ در این روزها به بازار پر تنشی تبدیل شده و مردم هر چند روز یکبار با افزایش قیمت های جدید در خصوص این کالا مواجه می شوند.
افزایش قیمت مرغ در بازار؛ هر کیلو ۳۳ هزارتومان!
نماد برتر- قیمت مرغ گرم در خرده فروشی های سطح شهر تهران به حدود ۳۳ هزارتومان رسید.
قیمت جدید خوراک دام و طیور اعلام شد
نماد برتر- ستاد تنظیم بازار قیمت جدید نهاده‌ها در مبادی ورودی کشور را اعلام کرد.
چگونه مرغ تک نرخی می شود؟
نماد برتر- نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی تک نرخی شدن مرغ در بازار را منوط به تک نرخی شدن نهاده های دام و طیور و تامین کامل نهاده های مورد نیاز واحدهای مرغداری در یک دوره تولید دانست.
مرغداران رغبتی به جوجه ریزی ندارند
نماد برتر- نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: مرغداران می دانند که عدم امکان تامین نهاده و از طرفی اصرار ستاد تنظیم بازار به اجرای قیمت مصوب باعث ضرر و زیان آنها خواهد شد و بنابراین میل و رغبت آنها به جوجه ریزی کاهش یافته است.
قیمت هرکیلو مرغ گرم چند؟
نماد برتر- براساس مشاهدات میدانی، قیمت هر کیلو مرغ گرم در خرده فروشی های سطح شهر تهران حدود ۲۵ هزار تومان است.
ساماندهی تامین نهاده‌های دامی در دستور کار مجلس/واردات در فصل برداشت آسیب‌زاست
نماد برتر- عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: واردات محصولات کشاورزی نباید در فصل برداشت انجام شود، دولت در برخی موارد با واردات بی‌رویه و بی‌موقع، مانعی را پیش روی تولید داخلی بوجود آورده که برای بخش کشاورزی و دامی کشور آسیب‌زاست.
قیمت مرغ و گوشت قرمز در کردستان تابعی از قیمت‌های کشوری است
نماد برتر- استاندار کردستان تاکید کرد که قیمت مرغ و گوشت قرمز در استان باید همانند دیگر استان‌های کشور تعین شود تا به تولید کننده و مصرف کننده آسیب وارد نشود.
کی میگه مرغ نمی پره؟!
نماد برتر- مدتی است بازار مرغ و تخم مرغ دچار نوسان شده و قیمت ها سر پایین آمدن ندارند، چند روز پیش مرغ با قیمت حدود 17 هزار تومان به فروش می‌رسید، اما در حال حاضر قیمت این کالای اساسی به بیش از 20 هزار تومان رسیده و در این روزهای تلخ کرونایی اوقات مردم را تلخ تر کرده است، برخی که توان دارند به ناچار با همین قیمت ها خرید می‌کنند و برخی که اقشار ضعیف تر جامعه محسوب می‌شوند چشم انتظار کاهش قیمت هستند تا شاید مرغ به سفره هایشان برگردد.
مشکل مرغ گرانی است نه گرانفروشی
نماد برتر- معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: در بحث فروش مرغ اصلا گرانفروشی نداریم، مشکل گرانی است.
مرغ‌هایی که ارزن در خواب می‌بینند
نماد برتر- مرغ، این گوشتی که همواره در نبود گوشت قرمز زینت بخش سفره‌ها بود، اکنون در بازار گرانی به سر می‌برد و گویا این خوراکی نیز در حال پرکشیدن از سفره‌هایمان است، وقتی دنبال این گرانی را می‌گیریم به کمبود نهاده‌ها می‌رسیم.
اعظمی: مسئله غیر قابل انکار ارز و مدیریت داخلی ارز، علت افزایش قیمت مرغ است
نماد برتر- این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در مورد افزایش قیمت مرغ می‌گوید: بخشی از علت افزایش این محصولات به مسئله انکارناپذیر ارز بازمی‌گردد اما انصافا مسئله مدیریت داخلی هم نقش زیادی در افزایش قیمت این کالاها بازی می‌کند.
۲۸۰۰ تن مرغ منجمد ویژه طرح تنظیم بازار توزیع می‌شود
نماد برتر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار وضرورت کنترل بازار کالاهای اساسی و به منظور رفاه هموطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه، توزیع استانی ۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ منجمد جهت مصارف خانوار در سراسر کشور شروع می‌شود.